God geeft talenten, niet toevallig maar zorgvuldig
- Max Lucado -

donderdag 2 juni 2016

Fien

Na lange tijd ben ik weer begonnen met een pop.
Zij heet Fien, en dit weekend verhuist zij naar mijn 2,5 jarig nichtje Sophie. Voor haar zussen heb ik al eens eerder een pop gemaakt.

Voor het eerst heb ik eens geprobeerd met 'face-sculpting' aan de slag te gaan om wat meer contouren in het gezichtje te krijgen. Ik wil mezelf hier nog wel meer in oefenen, maar het is een begin.

Fientje gaat het vast fijn krijgen bij Sophie. Twee andere poppenzusjes wonen daar tenslotte ook al en Sophie gaat zeker goed voor haar zorgen.







Fien heeft nog twee andere kledingsetjes. Alles verpakt in een mooi koffertje. Zo kan Sophie haar elke keer weer iets anders aantrekken.


6 opmerkingen:

  1. Ahhh ze is super mooi geworden! Volgens mij hoef je niet veel meer te oefenen!
    Sophie boft maar!

    Groetjes van Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot. En goed gelukt hoor, haar gezichtje.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ze mooi geworden! Dat gezichtje ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhh!!!! Wat een prachtig meisje! Van mij mag je nog heel veel oefenen met zulke gezichtjes, al vind ik het niet nodig om gezien het resultaat, maar dan maak je dus nog meer van deze prachtige poppen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal verliefd 😍..precies de pop die ik zoek voor mijn meervoudig gehandicapte kleindochter Robin van 5 jaar . Ze lijkt er op met haar rode krullen👩‍🦰
    Ik zou graag een mooie zachte knuffelpop voor haar maken,maar heb er de tijd niet voor,doordat mijn man en ik veel moeten bijspringen in hun gezin . Ze is zo dol op knuffelen en superlief. Aangezien ze ook erg zware epilepsieaanvallen per dag heeft zou het fijn zijn om een eigen pop te hebben waar ze zich fijn bij voelt als ze weer bij komt. We weten niet hoe oud ze wordt, Hooguit 10 jaar zoals het er nu uit ziet,zonder een behandeling in Amerika , maar we zouden erg blij zijn om haar te kunnen zien genieten van een eigen pop. Praten kan ze niet ,maar wel enkele woorden en namen ,dus als ze haar ook nog een naam zou kunnen geven. Kunt u mij op weg helpen hoe ik dit waar kan maken voor onze lieve kleine schat ? Lieve groet van een trotse oma die nog alles voor haar kleine meid wil doen om haar te zien stralen 🌝🌞

    BeantwoordenVerwijderen